Att blogga publikt

Sen jag fick barn och sen äldsta var ca några månader beslöt jag mig för att göra min blogg privat (ca 3 år sen). Nu känner jag att återigen blir sugen på att publicera en del inlägg publikt. För att förhoppningsvis nå ut till några fler läsare än de närmaste i familjen/vänner. Många grejer jag funderar över och vill skriva om är kanske för långt ifrån vad mina privata läsare är insatta i. Och det slutar med att jag känner mig obekräftad osv eftersom de inte kommenterar så ofta om det jag tycker är intressant... Hoppas att jag kan få några nya att hitta hit istället och fundera, filosofera och utvecklas tillsammans med mig. Väl mött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0